بحبك يايسوع

الله محبة
السلام لكم اخواتى واحبائى زوار منتدى بحبك يايسوع عزيزى الزائر/ة هذه الرسالة تعلم سياتدكم بأنك غير مسجل فى المنتدى وندعوك بالتسجيل فى المنتدى

سلام المسيح معاكم
اتمنى لكم السعادة الدائمة مع يسوع المسيح

بحبك يايسوع

الله محبة
السلام لكم اخواتى واحبائى زوار منتدى بحبك يايسوع عزيزى الزائر/ة هذه الرسالة تعلم سياتدكم بأنك غير مسجل فى المنتدى وندعوك بالتسجيل فى المنتدى

سلام المسيح معاكم
اتمنى لكم السعادة الدائمة مع يسوع المسيح

بحبك يايسوع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى دين مسيحيى ثقافى اجتماعى شعر دينى مسيحى

الرئيسيةالرئيسية  اهلا وسهلااهلا وسهلا  المنشوراتالمنشورات  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

الى كل فتاه على الفيس بوك

كاتب الموضوعرسالة
بنت الرب
نائبة المدير
نائبة المدير
بنت الرب

بيانات العضو/ة
انثى
عدد المساهمات 32
السٌّمعَة 13
الى كل فتاه على الفيس بوك Left_bar_bleue50 / 10050 / 100الى كل فتاه على الفيس بوك Right_bar_bleue

sms العضو يجب اضافة اى شئ تحب ان تظهره للأعضاء والزوار من خلال تعديلك من البيانات الخاصة الخاصة لك
تاريخ الميلاد : 16/08/1995
العمر 28
كيف تعرفت علينا ؟ : من جوجل

الى كل فتاه على الفيس بوك Empty
مُساهمةموضوع: الى كل فتاه على الفيس بوك   الى كل فتاه على الفيس بوك Emptyالثلاثاء أكتوبر 23, 2012 12:38 pm

ظاهرة صور البنات اللى مليا الفيس دى بجد مش عارفة فى ايه زى ما يكون وباء او مرض سريع الانتشار او ما شابه ذلك !!! يعنى انا بجد مش فاهمة ايه الفكرة فى كدة ؟ الاجابة المتوقعة او المعتادة : عشان صحابى يشوفونى..طب سورى يعنى بس هما صحابك دول مش بتشوفيهم وبيشوفوكى على الحقيقة يعنى صوت وصورة يعنى كمان ارخص من الفيديو كول بس

مااااااااااشى ما علينا عديها..طبعا البروفايل بتاعك اكيد فى ولاد وبيشوفو الصور دى وعادى والحياة حلوة بس ليه تدى الفرصة لواحد انو يتفرج على صورتك بالربع ساعة ويعد يدقق ويمقق ويحقق فيها ويجيبك من فوقك لتحتك ومن يمينك لشمالك ويفصصك حتة حتة يلا مهى هيصة بقى ويا عينى عيييييييينى

لو طلع جدع اوى بقى واخد منها كوبى عندو عالجهاز ولا عالموبايل وشوفى بقى صحابو اللى بيمسكو الموبايل يا حركاتك يا بلوتوث يا جامد وبقدرة قادر صورتك تبقى على تليفونات الشلة كلها واللى ما يشترى يتفرج...و يسلام بقى لو فى واحد اجدع من صاحبنا الاولانى ده واخد صورك كلها وعمل بيها بروفايل تانى واتفرجى بقى عالكلام المكتوب

(الكلام ده حصل فعلا وحلينى بقى عقبال ما البروفايل المزيف ده يتقفل وطبعا متنسيش ان البروفايل بتاعك فى معظم بياناتك يعنى خلاص كدة اتعرفتى وبقت فضيحة ما يعلم بيها الا ربنا..طب وليه كل ده ؟؟ يعنى انا متاكدة انك بنت مؤدبةواهلك مقصروش معاكى يعنى يبقى ايه شكلك لما بالصدفة كد اخوكى يبقى اقف مع واحد صاحبو وماسكين تليفونات بعض وفجأة من حيث لاتدرى يلاقى صورتك على موبايل صاحبو واكيد اخوكى هيسالو تعرفها منين وصاحبو هيجابو بكل تلقائية دى واحدة صحبتى على الفيس بوك بوك..يا فرحة بابا وماما بيكى .. لو فعلا عايزة تحطى صورتك حطيها عالميل على الاقل مش كل من هب ودب هيعمل كوبى .

انا ليا اصحابى البنات حاطين صور ليهم وانا بقولهم متزعلوش منى بس ده رايى بصراحة وانا عملت اللى عليا معاكو ونصحت وفى اللى سمع الكلام وفى اللى مسمعش وفى الاخر دى حرية شخصية و انتى اللى هتشيلى الموضوع كلو لوحدك

الى كل فتاه على الفيس بوك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فتاه مسيحية من العراق
» يعني ايه بنت تبعتلك طلب صداقة على الفيس بوك